Başvuru 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


 

FRANCHİSİNG BAŞVURU ŞARTNAMESİ

Sözleşmenin imza altına alınması ile beraber geriye ödenmemek koşulu ile nakit olarak ödenir. Sözleşme imzalandıktan sonra  verilecek hizmetler aşağıdaki gibidir.

Genel merkez tarafından verilecek hizmetler

  • Bölgede kiralanacak mağazanın uygunluğunun keşfi ve proje üzerindeki yer seçimi.
  • Kiralanmış olan mağazanın projelendirilmesi ve koordinasyonu ( inşaat ve dekorasyon, sıhhi tesisat, elektrik,
  • Mutfak, havalandırma, iklimlendirme, ekipman seçimi vb.)
  • Restaurant idarecilerinin ve personelinin işe alınması ve eğitimi. 
  • Restaurant açılışında işletme sisteminin standartlara uygunluğunun sağlanması ve  çıkabilecek her türlü aksaklığın giderilmesi için şirket operasyon grubunun restaurant personeli ile birlikte çalışmasının sağlanması.
  • Restaurantın tanıtımı  için gerekli reklam ve promasyon çalışmalarının koordinasyonu.
  • Restaurantın tüm malzemelerinin temin edilmesi. (ekmek, kömür, sebze ve taşaron firmalar ile koordinasyonu
  • Genel müdürlükten temin edilecek ürünlerin listelendirilmesi ve ürün sevkiyatlarının organizasyonu.
  • Restaurant açılışında veya açıldıktan sonra sistemin sağlıklı ve sorunsuz çalışması  sağlanması.
  • Restaurant açılışını gerçekleştirdikten sonra operasyon grubunun (10 gün on ) restaurant elemanlarına teorik ve pratik eğitim vermesinin sağlanması, 

MERKEZİ ANLAŞMA YAPILAN FİRMALAR

  • Donmuş ürünler   sultanahmet et ve et ürünleri   tarafından temin edilecektir
  • Logolu ve baskılı ürünler  ( sultanahmetgıda ) tarafından temin edilecektir
  • Sıvı içecekler  ( coca cola ve ayran   anlaşmalı olduğumuz  üretici firma ) tarafından temin edilecektir
  • Konsept uygulaması ve konsept projelendirilmesi  genel merkez ( taşeron firma iç mimarimız )  tarafından yapılacaktır
  • Mutfak paslanmaz ekipmanları ( anlaşmalı olduğumuz  üretici firma ) tarafından temin edilecektir
  • Reklam ve tabela işleri ( anlaşmalı olduğumuz firma )  tarafından temin edilecektir
  • Bilgi işlem elektronik cihazlar (kamera sistemleri, görsel yayın cihazları, otomasyon sistemleri, webmaster servisleri, dijital doneler oto kontrol sistemleri)) anlaşmalı olduğumuz firma safir bilişim sistemleri tarafından temin edilecektir
  • Oturma grubu  ( masa, sandalye ve sedir  anlaşmalı olduğumuz firma ) tarafından temin edilecektir
  • Havalandırma, eksoz ve iklimlendirme ( anlaşmalı olduğumuz firma ) tarafından temin edilecektir
  • Elektrik işleri ( analaşmalı olduğumuz  firma ) tarafından temin edilecektir.

Yukarıda firmamızın anlaşmalı olduğu firmaların  dışındaki firmalara  proje ve benzeri bilgiler verilmez

  • Mimari uygulama ve konsept detayları şirketimiz bünyesinde ( anlaşmalı olan firmalardadır )  hiç bir şekilde anlaşma dışındaki firmalara verilemez. Merkezimiz tarafından onaylanmayan projeler dikkate alınmaz, inşaata başlatılamaz
  • Kaliteli hizmet ve standartların sağlanması için  genel merkezimizle anlaşmalı firmalarla çalışılması  zorunludur

KURULUŞ MALİYETİ

  • 01-a:  Mağazanın türüne ve büyüklüğüne göre kuruluş maliyeti değişiklik gösterir.
  • 01-b: inşaat ve dekorasyon kalemlerinde  standart  olmayan ürünler  kullanılamaz.
  • 01-c: kuruluş maliyeti  anahtar teslim fiyatı olarak hesaplanacaktır.
  • 01-e: anahtar  teslimi kuruluş  maliyetlerde  ( % 40 kırk ) nakit, geri kalan  bakiye  eşit olarak  ( 30 otuz, 60 altmış ve 90 Doksan gün ) vadeli çek  ile  olacaktır.
  • 01-f: restaurantın kuruluş süresi ( 45 kırkbeş )  gündür.

Not:  Yukarıdaki kurallarımız dışına çıkıldığı takdirde  bayiilik  sözleşmesi tek taraflı fesh  edilecektir.